Visser 't Hooft Lyceum Leiden in Beijing 2015 - Reisverslag uit Peking, China van vhlleideninbeijing - WaarBenJij.nu Visser 't Hooft Lyceum Leiden in Beijing 2015 - Reisverslag uit Peking, China van vhlleideninbeijing - WaarBenJij.nu

Visser 't Hooft Lyceum Leiden in Beijing 2015

Door: hele reisgroep

18 Februari 2015 | China, Peking

Beste lezers 你们好!

Vrijdag 20 februari 2015 vertrekken 15 leerlingen van het Visser naar Beijing voor een 10 dagen excursie. Wij zullen midden in het Chinese Lentefestival oftewel het Chinees Nieuwjaar aankomen, op de 3e dag van de 1e maand op de maankalender.

Vanaf het begin van onze reis naar het verre oosten zullen de leerlingen beurtelings verslag doen van onze ervaringen op deze website. We hebben een zeer gevarieerd programma: taallessen, cultuurlessen, handarbeid, sighseeing, shoppen, eten, sporten, ons verwonderen over dit alles en samen genieten. Alle lessen worden verzorgd door Chinese docenten. Natuurlijk gaan we in de praktijk toepassen wat we leren, nu zijn de lessen zowel binnen als buiten het klaslokaal.

Houd ons in de gaten!
再见 tot ziens
de visser china reisgroep 2015

• 20 Februari 2015 - 21:22

Marjon Koo:

Hoi allemaal,
    Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad en zijn jullie niet te moe om morgen goed in de les op te letten ;)